Îmi plac tare mult începuturile! De lună, de an, de săptămână, de zi, de carte, de desert, de ce-o fi!

Mă inspiră și îmi stârnesc acea curiozitate de copil, să văd ce mă așteaptă!

Îmi place să descopăr, dar nu să anticipez!

Senzația aceea de fresh start îmi dă putere!

Iar acest început de aprilie îmi dă un sentiment de armonie, că toate sunt la locul lor, că planetele s-au aliniat, că sunt în acel loc și moment din viața mea în care trebuie să fiu, că am lângă mine oamenii potriviți și că soarele strălucește mai cu spor, iar zâmbetul de pe fața mea înflorește!

Poate crezi că am luat-o razna sau că viața mea e roz bombon! Nici, nici!

Pur și simplu aleg să rezolv ce am de rezolvat, să găsesc și să pun în pactică soluțiile găsite pentru orice situație care ar putea să îmi întunece gândurile sau existența și aleg să fiu deschisă către tot ce are viața să îmi ofere!

Aleg să văd soarele de dincolo de nori și să pun filtre care să aducă multă culoare pe scena vieții mele! Mai adaug un stop de jovialitate, mai pun ceva umor, amestec și inspirație pe acolo, bucurii din lucruri și gesturi simple, iar sufletul se umple de frumos și devine generos să dăruiască și celorlalți din prea plinul ce îl inundă!

Te încurajez să îți deschizi ochii minții și inima, să respiri parfumul florilor de aprilie, să simți mângâierea soarelui de primăvară, să lași imaginația să se joace cu norii albi și pufoși de pe cer, să sărbătorești renașterea naturii, să te dezmorțești, să muști din viață și să o savurezi din plin!

Cu zâmbete și gânduri bune, te îmbrățișez!

Irina

 

Sursă foto: http://www.aprilcalendartemplates.tk/hello-april-quotes-2/

 

Lasă un răspuns

